מגזין שבירו

המדריך לעיצוב גינת מרפסת שמש או פאטיו בסגנון מינימליסטי

המדריך לעיצוב גינת מרפסת שמש או פאטיו בסגנון מינימליסטי

מרפסת שמש או גינת פאטיו הם מקום מפלט מושלם להתרגעות ופינוק מהכאוס של העולם החיצוני. ומה יותר מושלם מגינת שמש המעוצבת כמקדש יפני המוקדש להתחדשות, מנוחה ושלווה בסופו של יום עבודה או לקראת תחילתו של יום חדש.

גינות השמש בישראל הן בערך בגודל של בין 15-25 מטר בהתאם לגודל המרפסת ולסוג הדירה.
בעיצוב גינת מרפסת שמש בסגנון מינימליסטי נקי מומלץ להמנע מעומס ויזואלי של צמחייה או ריהוט גן מעוצב.
בחרו צמחייה בניגוד מרקמים וטקסטורות ובגודל בינוני, עד 3 גוונים כדי שייבלטו וייצרו מרחב אוורירי.
ריהוט למרפסת - פינה זוגית דינו
פינות ישיבה לגינה, מרפסת שמש מפנקת הרעיון המרכזי בגינה קטנה הוא לייצר אשליית של גודל ומרחב, לשם כם מומלץ לעצב שני מוקדי אירוח משני צידי המרפסת המתאפיינים בעיצוב נקי ובינהם מרחב צמחיה מינמלי. שלבו בגינה פינת ישיבה לגינה מעץ טיק או אלומיניום צבוע לבן בעיצוב סימטרי ובקווים ישרים. לחלופין ניתן לשלב מערכת ישיבה מראטן קלוע לבן בסגנון מרחף ואוורירי.
מערכות ישיבה למרפסת - קארה
מערכות ישיבה לגינה, ריהוט גן מעוצב, מערכת ישיבה מעץ הוסיפו פינת אוכל מראטן לבן קלוע עם שולחן למרפסת מזכוכית לגינה מרובע אשר שקיפותו תתרום למראה האוורירי והשלימו את הגינה עם ערסל תלוי, אלו יעניקו לגינה אווירה טבעית שלווה ורוגעת.
פינות אוכל, שולחן מזכוכית לגינה

אם סגנון האירוח שלכם בגינה מתאפיין בארוחות משותפות, אזי חלופה נוספת לאבזור הגינה היא פינת קפה קטנה מראטן קלוע לבן בסגנון נקי או כיסאות מראטן בגוון טבעי אל מול פינת אוכל מטיק ואלומיניום בעיצוב מינמליסטי מרחף בהשראת הזן היפני.

שולחן אוכל - צלסי ביג פתוח אלן

פינות אוכל, ריהוט גן מעוצב

מומלץ לשלב בגינה המינימליסטית חומרים טבעיים כדי להימנע ממראה סטרילי כגון: כדי חרס יפאנים ובהם צמחים מינמליסטיים ננסיים, אותם ניתן להניח על שולחן האוכל ולצד פינות הישיבה, פסלים אוריינטלים, עציצי אורכידאה לבנים ועוד. כמו כן מומלץ לבחור ריהוט גן מעוצב עם בדי ריפוד בגווני שמנת בהירים, כך תעצימו את החיבור לטבע ותיהנו מאווירה שליווה, הרמונית ומאוזנת ממש מקדש זן פרטי עם תחושת מרחב חמה, נוחה ומפנקת.

מוצרים משלימים לגינה, ריהוט גן מעוצב, רהיטי גן

מוצרים משלימים לגינה, ריהוט גן מעוצב, רהיטי גן

אהבתם את העיצוב? מבקשים לקבל השראה לעיצוב גינות שמש בסגנונות נוספים, בקרו אותנו באחד מסניפי רשת שבירו ריהוט גן ונתאים עבורכם גינה מעוצבת מקולקציית ריהוט הגן החדשה, בהתאמה אישית לגודל הגינה שלכם, סגנון האירוח המועדף עליכם ולתקציב שהגדרתם.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים