מגזין שבירו

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
רכישת ריהוט גן היא אינה עניין של מה בכך. חלק אינטגרלי מכך כולל גם רכישת ידע בתחום אשר יסייע לכם להגיע לבחירות הנכונות ביותר ולהכיר את אופן התחזוקה הרצוי לשימור הרהיטים לאורך השנים. כדי שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, ריכזנו עבורכם את כל השאלות הנפוצות שלקוחות שואלים, ועמן התשובות, כך שאם אתם שוקלים לבצע רכישה, יעמוד לרשותכם כל הידע לו אתם זקוקים על מנת להחליט.

באיזה חומרי גלם כדאי לבחור כאשר קונים ריהוט גן?

היתרון בריהוט גן בעולם המודרני בא לידי ביטוי במבחר הרחב העומד בפני הצרכנים. מלבד דגמים וסגנונות רבים, רהיטי גן מיוצרים מחומרי גלם מגוונים, מה שמגדיל את טווח הבחירה והמחירים. ריהוט גן ראטן, אלומיניום, עץ, ברזל, פלסטיק, או שילוב של כמה חומרי גלם במערכת ריהוט אחת, אלו הם רק חלק מהאפשרויות הקיימות.
כדי לבחור בחומר הגלם הנכון לכם שיקלו משתנים כמו מחיר, עמידות, עיצוב, סגנון, תחזוקה, ניקיון, טוואי שטח, מזג אוויר אופייני ועוד.

מהו הסוג הטוב ביותר של רהיטי חוץ?

אומנם אין סוג אותו ניתן להגדיר במפורש כטוב ביותר, אך כן לכל סוג ישנם יתרונות וחסרונות אותם יש לקחת בחשבון. כך למשל אלומיניום עמיד יותר בפני חלודה ולכן הוא מתאים יותר לאזורי החוף ולמזג אוויר המלווה בלחות גבוהה. ריהוט ברזל מאוד כבד מה שהופך אותו לפתרון אידיאלי לאזורים בהם מזג האוויר סוער. ריהוט גן עץ לרוב יחזיק מעמד אלא אם כן נמצא באזורים בהם ידרוש יותר תחזוקה. באופן כללי אם אתם מתלבטים בנושא מומלץ להתייעץ עם צוות החנות כדי לזכות למקסימום התאמה.

מהי האחריות על רהיטי גן?

ישנו מגוון רחב של ריהוט גן מטעם יצרנים שונים. כל יצרן מציע אחריות על מוצריו, כאשר תקופת האחריות שונה בין היצרנים. רוב מוצרי החוץ האיכותיים יגיעו עם אחריות לחמש שנים, אולם אין זה מאוד מפתיע למצוא גם יצרנים המציעים 10 עד 15 שנות אחריות.

איך מתחזקים ריהוט גן מעץ?

זה תלוי בסוג העץ. ישנם סוגים שונים של עצים המתאימים לריהוט חוץ החל בעצים רכים כמו אורן וכלה בעצים קשים כמו טיק, הנחשב למאוד איכותי. באופן כללי יש לזכור כי עץ הוא חומר גלם טבעי ועל כן הוא מגיב לסביבה. מטבע הדברים עם הזמן מוצרים מעץ נשחקים, מתבלים או מאפירים וכדי לשמור על המראה הטבעי שלהם ובד בבד, להקנות להם הגנה יש לנקות אותם ואז ליישם עליהם שמן איכותי המיועד למוצרים מעץ.
פינת ישיבה למרפסת - שבירו ריהוט גן

האם אפשר להשאיר בחוץ כריות של ריהוט גן?

כן. כל עוד הכריות מיוצרות מריפוד המיועד לכך. כיום ישנן כריות מאוד איכותיות המיוצרות מבדים מיוחדים ומשלבות טכנולוגיה ייעודית. בדים אשר דוחים כתמים, עמידים בפני קרינת UV, מים, לחות יהיו קלים יותר לתחזוקה ולניקוי ויגלו עמידות לאורך השנים גם בתנאי חוץ קיצוניים.

עד כמה ריהוט גן באמת עמיד לתנאי חוץ?

רהיטי חוץ מודרניים משלבים הן עיצוב איכותי והן אלמנטים אשר הופכים אותם לכמה שיותר עמידים בתנאי חוץ, החל מחומרי הגלם בהם נעשה שימוש, דרך הצבע והבדים ועד שילוב של טכנולוגיות מתקדמות בתהליך הייצור. למעשה כל ההיבטים של העיצוב והייצור מתוכננים מראש לשימוש חיצוני במטרה להשיג מקסימום עמידות. עם תחזוקה מינימלית ריהוט גן יכול להחזיק מעמד לאורך שנים.

האם הריפוד של הריהוט קל להחלפה, ניקיון ותחזוקה?

ישנם רהיטים בהם ניתן להסיר את הריפוד ואף לכבס אותו במכונת כביסה, ולחלופין להחליף במידה וקיים בלאי או עם הרצון להתחדש. פריטי ריהוט אחרים כוללים ריפוד אשר נוח לניקוי ושטיפה ועוד. אם זהו משתנה אשר חשוב לכם וברצונכם לעשות שימוש ברהיטים שרכשתם לאורך זמן, עליכם לבדוק את הנושא טרם הרכישה מול החנות, על מנת שלא להצטער לאחר מכך.

איך מגנים על ריהוט חוץ כאשר אינו נמצא בשימוש?

מלבד מזג אוויר קיצוני, חם ולח בקיץ וסוער בחורף, רהיטי חוץ חשופים גם ללכלוכים כמו אבק, עלים, עפר ועוד אשר יכולים להצטבר כשהרהיטים סתם יושבים ללא שימוש. כמו כן אם המסגרות של הרהיטים עשויות ממתכת השהייה בחוץ יכולה לחמם אותן. לכן אם ברצונכם להגן עליהם באופן מקסימלי ולשמור על איכותם לאורך השנים, תזדקקו לכיסוי ריהוט גן. ישנם כיסויים המיועדים בדיוק לזו המטרה והנם עמידים בשמש חזקה, קלי משקל, אטומים למים ובעלי בדים נושמים בעזרתם תוכלו לשמר טוב יותר את הרהיטים.
יש לכם שאלות נוספות בנוגע לריהוט גן? צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם תשובות מקצועיות הנסמכות על ידע רב בתחום וניסיון עשיר.

אולי תאהבו גם

עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים