מגזין שבירו

כשיופי ועיצוב נפגשים: שבירו ריהוט גן מעוצב ויוקרתי

כשיופי ועיצוב נפגשים: שבירו ריהוט גן מעוצב ויוקרתי
השקעה ברהיטי גן מעוצבים שעשויים מחומרים איכותיים יכולה לעשות פלאים לחצר הפרטית של הבית ולגרום לה להראות ולהיות מזמינה ונעימה. ריהוט גן שמעוצב בקפדנות יכול לגרום לכל בני הבית להעדיף את הגינה על פני כל חלל אחר, אפילו על פני חדר השינה הפרטי ולעודד את המשפחה לשבת ביחד ולבצע פעילויות שונות בכל הזדמנות, כמו למשל: לאכול ביחד ארוחת בוקר בימי שבת, לשחק בחצר, לשמוע מוזיקה ביחד, לחגוג ימי הולדת ואירועים אחרים ולטפל בגינה.
חצר מושקעת ומזמינה יכולה לגרום לבני הבית גם להפוך לחברתיים יותר - להזמין חברים אל הבית וליהנות מישיבה משותפת תחת השמש החמימה.

ריהוט גן איכותי שמחזיק מעמד לאורך שנים - חשיבות המראה והעמידות

כדי ליהנות מיתרונותיו של ריהוט גן מעוצב לאורך זמן, חשוב לקחת בחשבון גם את המראה של הריהוט והאופן שבו הוא משתלב עם המראה של הבית והחצר, גם את הסגנון האישי של בני הבית וגם את רמת העמידות של הריהוט מפני השמש - שיכולה מצד אחת להיות נעימה, אך גם לפגוע ברהיטים במידה שהיא מאוד חזקה. בחירה בריהוט שעשוי מחומרים איכותיים ושימוש בשמשיות צד מעוצבות לצורך הצללה, יאפשרו לבני הבית ליהנות מהריהוט למשך שנים רבות.

לתפוס רגע של שקט בגינה - כי כל אחד צריך לנוח לפעמים

בעידן בו רוב האנשים עובדים במשך שעות ארוכות, ולבני המשפחה יש מעט זמן פנוי כדי לבלות ביחד או לחוד, חשוב לייצר מקום נעים שיעודד את בני הבית לקחת פסק זמן מהמרוץ וליהנות מזמן איכות יחד. מערכות ישיבה מפנקות עליהן יכולים בני הבית לשבת, לשכב ולנוח, כגון: מרבצים, פינות אוכל, פינות שיזוף, ערסלים, נדנדות ושמשיות, יאפשרו לכל אחד למצוא את הרגעים השקטים שנחוצים כל כך, לנוח ולהתמלא באנרגיות מחודשות במהלך היום ובסוף השבוע בשגרה ובחגים.

חברת שבירו - שפע רהיטים מעוצבים ומרשימים שמתאימים לגינה הפרטית שלכם

אנו - בחברת שבירו ריהוט גן, מתמחים בתחום הריהוט ועיצוב הבית מזה שנים רבות. החברה הוותיקה שלנו בעלת ניסיון של 40 שנים בתחום עיצוב הבית. אנו מייבאים ומשווקים ריהוט גן יפה, מעוצב, איכותי ועמיד לגינות ומרפסות. הריהוט שלנו תמיד מעודכן אופנתי ועכשווי. תוכלו למצוא אצלנו פינות ישיבה לגינה, אסתטיות, אלגנטיות, מרווחות ונוחות, פינות אוכל שפשוט כיף לשבת בהן ולסעוד עם המשפחה והחברים, מיטות שיזוף בהן ניתן לנוח וליהנות משהייה תחת השמש, מרבצים מפנקים, נדנדות וערסלים בהם ניתן להירגע, שמשיות יפות להצללה והגנה על הריהוט ומוצרים נוספים. אנו מציעים גם מבצעים אטרקטיביים על רהיטי הגן השונים. כל הרהיטים שאנו משווקים מתאפיינים באיכות גבוהה ומתאימים לאקלים הישראלי. נוסף על כך, אנו מעניקים ללקוחותינו עד 3 שנות אחריות על מערכות רבות.
במידה ואתם מעוניינים לשאול שאלה, אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטלפון או על ידי מילוי הפרטים בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם. מעדיפים לפנות אלינו דרך פייסבוק? אם התשובה חיובית, אתם מוזמנים לשלוח לנו הודעה לדף העסקי, לעקוב אחרינו בדף לקרוא המלצות ולהישאר מעודכנים.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים