מגזין שבירו

עיצוב פינת ישיבה לגינה

עיצוב פינת ישיבה לגינה
אם יש לכם גינה בבית, כדאי לכם מאוד להשקיע בעיצוב שלה. גינה מעוצבת, מזמינה ונעימה יכולה להיות המקום המועדף על בני הבית, כך שיהיה ניתן לשבת בה מדי בוקר וערב, לקרוא עיתון ולשמוע מוזיקה, להזמין חברים לאחר ולחגוג אירועים שונים, לשחק עם הילדים, לגדל צמחים ועצים שונים ואף להשתמש בהם ולהפיק מהם מאכלים ומשקאות.

המרכיבים של פינת ישיבה מעוצבת בגינה

כדי לעצב גינה בצורה מרשימה ונעימה יש לשים דגש על פינת הישיבה, שכן בפינה זו יתקיימו רוב הפעילויות.
כדי לעצב את פינת הישיבה בצורה נכונה, חשוב שהיא תשקיף על החלק היפה ביותר בגינה, האזור עליו תשקיף פינת הישיבה יכול להיות למשל: משטח ירוק בו שתולים עצים ופרחים, מזרקה יפה, אגרטלים או אלמנטים אחרים.
פינת ישיבה מעוצבת בגינה - שבירו ריהוט גן
ניתן גם להתקין פרקט, משטח קרמיקה או משטח אבן מתחת לפינת הישיבה, כך שהפינה לא תמצא על הדשא ובכך ליצור תיחום שלאזור הישיבה. אלמנט חשוב נוסף בגינה מעוצבת הוא התאורה, חשוב להתקין תאורה שתאפשר לבני הבית לשבת ולהנות מהגינה גם בשעות הערב והחשיכה. התאורה יכולה להיות למשל תאורת לד ורצוי להתקין אותה באזורים שונים. כעת הגענו למרכיב החשוב ביותר בגינה, והוא הריהוט. מערכת הישיבה לגינה צריכה להיבחר בקפידה, כך שהרהיטים יהיו יפים נוחים, עמידים, וגם ישתלבו עם מראה הגינה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות ישיבה מרשימות במגוון רחב של חומרים בינהם מערכות ישיבה מראטן סינתטי, מערכות ישיבה מעץ, מערכות ישיבה שמשלבות אלומיניום שולחנות קפה בשילוב של אלומיניום וזכוכית מחוסמת ומערכות ישיבה מעוצבות שעשויות מחומרים נוספים. קיים מגוון רחב של סגנונות בינהן ניתן לבחור בפינת ישיבה בסגנון מודרני הכולל מרבצים, אפשר לבחור פינת ישיבה לגינה בסגנון כפרי ואפשר לבחור בעיצוב מהודר ויוקרתי. כמו כן, מומלץ להוסיף לפינת הישיבה ערסל נוח ומפנק או נדנדה תלויה וכמובן שחשוב לדאוג לפתרון הצללה יעיל ואלגנטי, כגון: גזיבו לגינה ושמשיות.
פינות ישיבה במרפסת גדולה - שבירו ריהוט גן

חברת "שבירו" – ריהוט מגוון ומרשים לגינה שלכם

אם אתם רוצים לעצב את הגינה שלכם עם רהיטים ייחודיים, תוכלו למצוא אצלנו – בחברת "שבירו" מגוון נרחב של רהיטי גינה מעוצבים באיכות גבוהה. החברה שלנו מייבאת ומשווקת מערכות ריהוט המיוצרות על ידי היצרנים המובילים בעולם, כך שכל הרהיטים עשויים מחומרים איכותיים ועמידים ונראים נפלא. תוכלו למצוא אצלנו מערכות ישיבה לגינה, ערסלים, מרבצים ורהיטים נוספים שיכולים להפוך את פינת הישיבה שלכם למעוצבת ונעימה. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו מגוון מבצעים משתלמים. רבות מהמערכות שלנו מגיעות עם אחריות למשך תקופה ארוכה – עד 3 שנות אחריות, בצורה זו אנו מבטיחים ללקוחותינו שקט נפשי. במידה ואתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות הרהיטים השונים שמיועדים לגינה הביתית, או אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש ריהוט גן, נשמח אם תפנו אלינו באמצעות הטלפון *2860. כמו כן, ניתן להשאיר את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם בהקדם.
במידה ואתם מעוניינים להגיע אלינו, נשמח לארח אתכם באולם התצוגה הקרוב אליכם. סניף הדגל שלנו נמצא בבני ברק (ליד מתחם הדיזיין סנטר) ובנוסף, יש לנו 6 אולמות תצוגה נוספים: ראשון לציון, ביל"ו, ב"ש, נתניה, קריית אתא ומעלה אדומים. נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לבחור את ריהוט הגינה המתאים ביותר לצרכים שלכם.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים