מגזין שבירו

שולחן בר למרפסת ומערכות ישיבה מותאמות

שולחן בר למרפסת וכיסאות
יש מקרים וסיטואציות שבהם מערכת ישיבה נמוכה וסטנדרטית, מעוצבת ככל שתהיה, פשוט אינה פתרון מתאים או מושלם, מצבים בהם אתם צריכים פתרון אלגנטי, נוח וגבוה הבא לידי ביטוי עם שולחן בר למרפסת עם מערכות ישיבה וכסאות בר.
אלו מערכות ישיבה גבוהות, המציעות אירוח, אכילה ושתייה בסטייל מיוחד במינו, גבוה יותר מהנורמה, מערכות בר המייצרות מיד אווירה משוחררת ונינוחה, אווירה מלאה בקסם וסגנון.
חברת שבירו ריהוט גן מציעה לכם את הטוב ביותר גם במערכות ישיבה לבר, מערכות מעוצבות, יוקרתיות, עמידות, נוחות ומתאימות לתנאים בישראל. דמיינו את עצמכם או את האורחים שלכם יושבים בניחותא על מערכת הבר במרפסת, בגינה או במתחם המוסדי שלכם, לוגמים בהנאה קוקטייל או משקה מרענן ומיד כשהם מתיישבים על הכיסא הגבוה הם נכנסים לאווירה רגועה ומהנה.

דגמים נבחרים של מערכות ושולחנות בר מבית שבירו ריהוט גן

  • דיווה מערכת ריהוט בר מעוצבת ומיוחדת עם שולחן גבוה וארבעה כסאות, עשויה אלומיניום חזק, קל משקל ועמיד, בצביעת Powder Coating המשדרגת את העמידות לתנאי מזג האוויר בישראל. צבע שחור וריפוד אפור או מערכת בלבן עם ריפוד אפור, כסאות רחבים ונוחים עם שזירת חבל אלגנטית בתמיכת הגב. מראה קלאסי-מודרני ושפע של סטייל.
  • טנריף - מערכת בר במראה קלאסי, בחירה מושלמת לצדי הבריכה או על מרפסת. שולחן בר גבוה וצר עם 4 כסאות גבוהים ונוחים. המערכת עשויה אלומיניום בצביעה מיוחדת, בצבעי לבן נקיים ואלגנטיים, על השולחן מורכת משטח עץ טיק בורמזי מרשים. הכיסאות כוללים מושב ומשענת מראטן סינטטי איכותי ומרשים ועם כריות פסטל לשדרוג הנוחות והמראה הכללי
  • מערכת בר הארי -  מערכת המורכבת משולחן ו-4 כיסאות ובנויה בשילוב עץ ואלומיניום ומספקת מראה יוקרתי וחמים.

היכן מתאים השימוש במערכות בר חיצוניות?

מערכת ישיבה בסגנון בר, עם שולחן למרפסת וכסאות גבוהים, היא גם הצהרה אסתטית ובחירה אשר מכוונת שימוש מסוג מסוים, אך היא כמובן גם בחירה פרקטית בעלת מאפייני שימוש שונים לעומת פינות ישיבה לגינה אחרות בתחום ריהוט הגן. הוורסטיליות של מערכות בר חיצוניות מאפשרת להשתמש בהן בנוחות ועם מלא סטייל במגוון רחב של מיקומים ומרחבי חוץ – כך לעיתים הבחירה בריהוט גן בסגנון בר גבוה תהיה מאילוצי מקום או אילוצים "טכניים" אחרים, כאשר במקרים רבים אחרים הבחירה דווקא תהיה כדי לנצל באופן מלא את האיכויות והבידול של מערכת בר חיצונית. לאור כל זה, מערכות ישיבה עם שולחן וכיסאות בר מתאימות למשל במקרים הבאים:
  • במרפסות קטנות יחסית בבתים ודירות
  • בגינה גדולה, כאשר מערכת הבר מוצבת בסמוך לבריכה למשל או באזור צדדי של הגינה.
  • מערכות בר חיצוניות לאולמות וגני אירועים, בתי מלון ושאר שימושים מוסדיים – בחירה מודרנית ומעוצבת המאפשרת לאורחים במתחם שלכם ישיבה בסטייל מדליק וכיפי. בחירה פופולארית לצידי בריכות בתי מלון, במתחמי לאונג' וקפה בגני ואולמות אירועים, במבנים מסחריים ציבוריים ובאזורים החיצוניים של בתי קפה ומסעדות.
שולחנות בר למרפסת ולגינה עם מערכת ישיבה מותאמת פותחות את החלל ומגבירות את האלמנטים הוויזואליים המיוחדים במרחב, לצד היותן בחירה שימושית המוסיפה סטייל מודרני לכל אזור. בניגוד למערכת ישיבה סטנדרטית שיכולה להיראות לעיתים מעוצבת ויפה אך גם גדולה ומשתלטת על המרחב החיצוני שלכם, מערכת בר מספקת תחושה פתוחה ואוורירית יותר.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים