מגזין שבירו

עיצוב גינה פרטית

עיצוב גינה פרטית
הגינה שלכם היא ללא ספק מקום מפלט מלחצי היומיום, מקום של משפחתיות, של הירגעות ושל בילוי נעים באוויר הפתוח. בין אם מדובר על ארוחה עם משפחה וחברים, על בילוי בגינה כשהילדים קופצים על הטרמפולינה ומשתוללים או עם זכיתם לקצת שלווה ואתם יושבים בגינה עם כוס קפה ועיתוני סוף השבוע – הגינה שלכם צריכה להיות מעוצבת נכון וכמו שאתם אוהבים והיא צריכה את המרכיבים הנכונים שיהפכו אותה לשימושית, נעימה ומזמינה. בשבירו ריהוט גן אנחנו ממש אוהבים גינות ובילוי בחוץ, אז אספנו לכם כמה טיפים על עיצוב גינה פרטית שתוכלו להשתמש בהם כדי לשדרג את המקום המיוחד שלכם. תיהנו ובהצלחה!

אל תמהרו ושימו לב לפרטים

ברור לנו שאתם רוצים שהגינה שלכם תהיה מושלמת ומעוצבת כמה שיותר מהר, אבל לעיתים דווקא יש ערך לקצת סבלנות.
אם למשל רק עברתם לבית ולגינה החדשה שלכם ואתם רוצים לעצב אותה לבדכם, קחו לכם קצת זמן להתבונן במאפייני הגינה, לקבל תחושה של המקום וכך תוכלו לקבל החלטות עיצוביות ומעשיות יותר חכמות ומתאימות.
שימו לב למשל לקרינת השמש בשטח הגינה, היכן היא חזקה והיכן היא חלשה, איפה יש מקומות הדורשים יותר צל ואיפה יש דווקא יותר מדי צל בשביל הצמחייה שאתם רוצים. שימו לב האם יש אזורים חשופים שהייתם רוצים לכסות בשביל פרטיות למשל או האם יש אזורים בגינה אשר נכנסת דרכם תאורת לילה מציקה שיש להסוות עם צמחייה או אלמנט אחר. בידקו וחשבו מה האזורים בגינה שאתם רוצים שיהיו עם צמחים ואיפה אתם רוצים להשאיר שטח יותר פתוח וחשוף כדי שיהיה לכם מקום לבילוי בגינה – אזור משחק לילדים, אזור למנגל או מעשנה וכיוצא באלו. רק אחרי גיבוש הפרטים האלו ואחרים, התחילו לתכנן ממש את מבנה ועיצוב הגינה שלכם ותוכלו לגשת לקנות צמחים ולהתחיל לעבוד.

בחרו את ריהוט הגן המתאים!

 

מערכת ישיבה אנה שבירו ריהוט גן

הגינה שלכם מורכבת מצמחיה ומרכיבים נוספים כמו פטיו, דק ואולי פרגולה, אבל תמיד יש לזכור כי עבור רוב האנשים, הגינה משמשת בעיקר לישיבה ובילוי בחוץ, לכן בבחירת ריהוט גן יש להקדיש מחשבה רבה. בחרו את רהיטי הגן והחוץ שמתאימים לכם מבחינה שימושית, מבחינה אסתטית ומבחינת תנאי הסביבה בגינה שלכם. האם אתם צריכים שולחן אוכל וכסאות או רק מערכת ישיבה נמוכה ומעוצבת? האם חווית השימוש בגינה שלכם תשודרג עם יהיה לכם רהיט רביצה מפנק? האם אתם רוצים ריהוט גן מעץ או דווקא ריהוט גן מאלומיניום,חזק ועמיד? האם אתם מעדיפים סגנון מודרני או כפרי? וכן הלאה. לריהוט הגן שאתם בוחרים השפעה מכרעת הן על השימושיות של הגינה והן על העיצוב הכולל שלה. אז היפטרו מריהוט הפלסטיק הישן והמכוער שלכם והיכנסו לאחד מסניפי שבירו, התייעצו עם המומחים שלנו ובחרו ריהוט גן מעוצב, עמיד ואיכותי שישרת אתכם שנים קדימה וגם ייראה נהדר.

טיפים שימושיים נוספים לעיצוב גינה פרטית

  • בחרו צמחים שלא זקוקים להרבה מים ואשר מספקים מראה ירוק ורענן לאורך כל השנה.
  • נהלו תכנית שתילה חכמה ונכונה כאשר אתם מעצבים גינה פרטית ובונים אותה – מרווחים מתאימים בין שתילים כדי לאפשר להם מקום לגדול, מיקום צמחים גבוהים מאחורי צמחים נמוכים, מיקום נכון של צמחים אוהבי שמש וצמחם אוהבי צל, מיקום פרחים עונתיים בקדמת הערוגות או סמוך לשבילים וכו'.
  • לחשוב על מערכת ההשקיה מראש ורצוי להתקין אותה לפני שכל הצמחים במקום – יותר יעיל ויותר קל. כנ"ל לגבי תאורת הגינה שלכם.
  • התחשבו בנוף הקיים בגינה שלכם ואל תיכנסו להרפתקאות יקרות ומסובכות שלא לצורך.
רוצים להגשים את גינת החלומות שלכם? מחפשים ריהוט גן מעוצב ואיכותי להשלמת עיצוב גינה פרטית? היכנסו לאחד מסניפי שבירו ריהוט גן ואתם בדרך הבטוחה לבחירה המושלמת.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים