מגזין שבירו

רהיטים כפריים לעיצוב גינה כפרית

רהיטים כפריים לעיצוב גינה כפרית
הימים בהם גינות ישראל "עוטרו" בשולחנות פלסטיק וכיסאות כתר פשוטים חלפו להם מן העולם למרבה השמחה – הן מבחינת אסתטיקה והאווירה בגינה שלכם והן מבחינת שימושיות ואיכות. הגינה שלכם צריכה לדעתנו להיות מקום המפלט שלכם, מקום לשקט מהמולת היומיום, מקום מקסים ופרטי לארח משפחה וחברים ומקום של הירגעות, נוחות ושקט נפשי. גינה כפרית עונה על כל הדרישות הללו ומספק שילוב מושלם וכה פופולארי בישראל של מראה אסתטי ואלגנטי, נוחות שימוש, עמידות לתנאים חיצוניים והתאמה אידיאלית לסגנון הגינות הנפוץ במחוזותינו. חברת שבירו ריהוט גן חיה ונושמת ריהוט חוץ כבר שנים רבות, תוך פיתוח התמחות עמוקה וחסרת פשרות ברהיטי גינה וחוץ איכותיים, מעוצבים ובמכלול סגנונות – כאשר אנו עובדים אך ורק עם יצרניות ריהוט מובילות מהעולם ומייבאים רק רהיטים העמידים במיוחד לתנאי האקלים הייחודיים לישראל. רהיטים כפריים זה בעצם ריהוט גן בסגנון כפרי והוא אחד מהקטגוריות המובילות, הפופולאריות והגדולות בקטלוג שלנו. בשבירו ריהוט גן תמצאו:
  • פינות ישיבה כפריות,
  • מרבצים מפנקים במראה מזמין,
  • שולחנות חוץ כפריים שמשדרגים כל ארוחה בגינה,
  • רהיטי חוץ במראה כפרי קלאסי היישר מכפרי פרובנס או טוסקנה
  • וגם רהיטי גינה כפריים אך עם טוויסט מודרני.

מה הופך ריהוט גינה ל"כפרי"

עיצוב גינה כפרית יכול להיות מדהים ואסתטי גם כאשר הוא נמצא בגינת גג בלב תל אביב או בגינה פנימית בבית השוכן בסביבה אורבנית למהדרין. אז מה הופך רהיטי גינה וחוץ לריהוט כפרי בסגנונם העיצובי? בפועל, מדובר על סגנון ריהוט כה פופולארי בישראל ואשר כל כך מתאים לאקלים, לסביבה ולאופי של מדינתנו הקטנה, עד כדי כך שרוב האנשים יזהו ריהוט כפרי מיד כשייראו אותו. המראה הכפרי שונה מאוד מרהיטי חוץ וריהוט למרפסת בסגנון מודרני למשל – המאופיין בקווים יותר ישרים, סטייל מינימליסטי יותר ושימוש בחומרים וגימורים "נקיים" יותר ריהוט גינה כפרי יהיה מעוצב באופן המשתלב בעיצוב גינה כפרי, עיצוב טבעי, פסטורלי וכזה אשר יותר דומה לטבע הפראי בישראל ובאזורים כפריים בעולם מאשר לסגנונות אסתטיים אחרים דוגמת גינה מודרנית, גינה יפנית וכדומה.
לכן נראה שימוש בצורות מעוגלות יותר, צבעים רכים בלבד או עם שימוש המייצר קונטרס מעניין עם ברזל/אלומיניום בצביעה כהה או אפילו אבן טבעית.
בחלק מהריהוט הכפרי תוכלו להתרשם מפיתוחים שונים, גימורים "מסולסלים" של חלקי המתכת בכיסאות ושולחנות – בעיקר בריהוט כפרי בסטייל פרובנס. באופן כללי, אנו בהחלט יכולים לומר כי רהיטי גינה בסגנון כפרי מקטלוג שבירו, יהיו מאוד נעימים לעין ולשימוש, אלגנטיים מאוד ועם סטייל של נגיעות במראה מסורתי וקלאסי לצד נגיעות מודרניות המוסיפות רכות, אלגנטיות ותכונות של עמידות. בחירה מושלמת לגינות רבות מאוד וכזו אשר תוסיף למראה הכולל של הגינה ולאיכויות השימוש שלכם בה.
עיצוב גינה בסגנון כפרי

חומרים בריהוט גן כפרי

אם בעבר היה נהוג לראות בעיקר שימוש בעצים כבדים ומסיביים, פרזולי ברזל ואפילו שימוש מורכב באבן טבעית, כיום אנו מעדיפים לא אחת להציע לגינה הכפרית שלכם ריהוט כפרי מבחינת המראה אך מודרני מבחינת טכנולוגיות ייצור וחומרים המשלבים באופן מושלם בין מראה אסתטי ואלגנטי לבין חוזק ועמידות לשנים קדימה. בשבירו ריהוט גן אנו מציעים קטלוג של רהיטי גן בסגנון כפרי עם מוצרים מאלומיניום איכותי, חזק וקל במיוחד, מוצרים מראטן מאוד עמיד ואסתטי וומן הסתם לא זנחנו את החומרים הטבעיים ותמצאו אצלנו ריהוט כפרי מעץ טיק. מבחינת בדים, אנו משתמשים בטקסטילים איכותיים כמו DRALON או Olifen להשלמת המראה הכפרי ולתוספת שימושיות נוחה. שאלתם על צבעים? אנו אוהבים לשמור את זה פשוט ובקטגוריה של רהיטים כפריים משתמשים בעיקר בגימורים לבנים, שחורים קלאסיים או צבעי פסטל אחרים המחמיאים לגינה שלכם – בצביעת Powder Coating עמידה במיוחד. בגזרת מוצרי הטקסטיל, אנו מאוד אוהבים להשתמש בגווני אפור עם נטייה לבהירים וכמובן פסטלים שרק מזמינים אתכם לשבת עליהם בנוחות, עם כוס יין ועיתוני סוף השבוע.
גינה כפרית | שבירו
מחפשים ריהוט גן כפרי שיהיה גם יפה, מרשים ונוח וגם עמיד לאורך שנים? בואו לאחד מסניפי שבירו ריהוט גן ואנחנו מחכים לכם.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים