מגזין שבירו

ריהוט גן מודרני

ריהוט גן מודרני
טכנולוגיות חדשות של ייצור רהיטי גן וחוץ כך שיהיו עמידים מאוד לנזקי שמש, לגשם וכן מותאמים לשימוש ממשי וארוך טווח קידמו משמעותית את הסגנון המודרני בריהוט גן. ריהוט גן מודרני מבחינת סגנון העיצוב, חומרי הייצור והאווירה הכללית הוא השולט בגינות ישראל – לצד הסגנון הכפרי – ואנו בשבירו בהחלט אוהבים רהיטים בסטייל מודרני ומציעים לכם את הטוב ביותר בקטגוריה רחבה ומרתקת זו. קטלוג המוצרים שלנו ב- שבירו ריהוט גן כולל שפע של אפשרויות לרהיטי חוץ בסגנון מודרני, כאשר אנו מקפידים להציע מנעד רחב של סוגי מוצרים ועיצובים, מסופר מודרני עם קווים מינימליסטיים ועד רהיטי גינה מודרניים עם נגיעה של קלאסיות ועיצוב על-זמני אך מבלי להתפשר על האיכויות והעמידות של מוצרים מודרניים.

חומרים של ריהוט גן מודרני

הסגנון המודרני נוגע בעיקר למראה החיצוני והעיצובי של הרהיטים, אך הוא גם חייב לכלול התייחסות לחומרים מהם מיוצרים הרהיטים.
חלק בלתי נפרד מרהיטי חוץ מודרניים הוא היותם עמידים לנזקי מזג אוויר ושמש, נוחים לשימוש, קלי משקל אך חזקים ונוחים לשימוש.
לרוב נציע לכם ריהוט גן מעץ, אך המוצרים שלנו מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ומאלומיניום או ראטן. במוצרים רבים אתם מקבלים שילוב איכותי ואסתטי בין חומרים – למשל שלדת אלומיניום מחופה בראטן או אפילו עץ, זכוכיות מחוסמות לשולחנות האוכל החיצוניים וכיוצא באלו. השימוש הנרחב באלומיניום לרהיטי גן נבחר הודות למאפיינים המיוחדים של מתכת זו. רהיטי גן מאלומיניום הינם חזקים מאוד אך עם זאת קלי משקל, הם עמידים מאוד לנזקי שמש וגשם, טכנולוגיות צביעה מיוחדות מבטיחות גימור מעולה ועמידות צבע מעולה וניתן לעבד את האלומיניום לכל צורה רצויה ועם טכניקות גימור שהן לא פחות ממדהימות. רהיטי גינה מודרניים מאלומיניום משתלבים נהדר עם ראטן, עץ טבעי, זכוכית וכמובן טקסטילים איכותיים וייעודיים לשימוש חיצוני כמו DRALON או Olifen. ריהוט גן מודרני מבית שבירו מספק לכם מראה מושלם, שימושיות רחבה ומגוונת, עמידות שיא ואפס תחזוקה.

צבעים בסגנון המודרני

בין אם אנחנו בוחרים ריהוט גן ראטן או עץ, כדי להשלים את הסטייל המודרני – המאופיין בקווים נקיים ויחסית מינימליסטיים – אנו מעדיפים להשתמש עבור תוספות הטקסטיל בריהוט המודרני בצבעים בהירים, למשל גווני פסטל נעימים לעין ומזמינים גוונים בהירים של כחול היוצרים עושר ויזואלי מרהיב והתאמה מושלמת לסביבה בישראל. צבעי הרהיטים עצמם גם נוטים לבהירים ופסטלים, עם מוצרים מסוימים הנותרים נאמנים למראה העץ האלגנטי וריהוט גן מודרני בצביעה שחורה אלגנטית ומרשימה היוצרת קונטרסט לגינה עצמה.

רהיטי גן בסגנון מודרני מבית שבירו ריהוט גן

לפניכם כמה פינות אוכל לגינה בסגנון מודרני, טעימה קטנה מתוך המבחר העצום והאיכותי שאנו מציעים לכם – מבית מותגי ריהוט הגן המובילים בעולם ועם הפקדה בלתי מתפשרת על עיצוב, איכות חומרים, עמידות ושימושיות.
ריהוט גן מודרני- אושן
  • פינת אוכל מודרנית – אושן: מראה אוורירי ואלגנטי, צבעים שעושים כיף בעיניים והתפאורה המושלמת לארוחה נעימה בגינה.
פינת אוכל משולבת אלומיניום ועץ – פריז
  • פינת אוכל משולבת אלומיניום ועץ – פריז: פינת אוכל מודרנית במראה יוקרתי ומרהיב, שולחן מסגרת אלומיניום בשילוב משטח עץ טיק בורמזי, מנגנון ייעודי להגדלת השולחן וכסאות מודרניים מאלומיניום קל וחזק ובשילוב בד ייעודי לשימוש חיצוני.
  • מערכת ישיבה מודרנית מקסימה – בולטון: מערכת שרק קוראת לכם לשבת בניחותא, כוס קפה או יין ביד ועיתוני הסופ"ש פרוסים על השולחן מולכם. אלומיניום בשילוב ידיות טיק וריפוד DRALON עמיד בצבע תכלת עדין ומרגיע.

מיטות שיזוף לגן ולמרפסת-לוטוס

  • מיטת שיזוף מפוארת ומתכווננת – לוטוס: מראה מודרני מרשים ומפואר, בסיס אלומיניום וראטן, מנגנון כוונון וידיות מטיק בורמזי יוקרתי. מושלם ליד הבריכה או מול הים.
  • מרבץ זוגי מפנק – סרנדה: אין כמו התחושה של התרווחות זוגית על מרבץ מפנק כמו סרנדה. סגנון מודרני עשוי אלומיניום בגימור יוקרתי, מזרנים עמידים וציפוי בד DRALON ייעודי ואיכותי.
ריהוט גן מודרני מציע שילוב מושלם בין מראה מעוצב, חוזק, עמידות, משקל נמוך והתאמה מעולה לתנאים בישראל – היכנסו לאחד מסניפי שבירו ריהוט גן והצוות שלנו יעזור לכם לבחור.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים