מגזין שבירו

סוגי ערסלים ואיך לבחור את הערסל המומלץ לכם?

סוגי ערסלים ואיך לבחור את הערסל המומלץ לכם?

אינכם חייבים לטוס ליעד אקזוטי על מנת להרגיש נינוחים ורגועים, כל שעליכם לעשות הוא להקצות פינה בחצר הבית לזולה וערסלים. עם המגוון הגדול של הערסלים שקיים, תוכלו להרגיש בחופשה מפנקת תמיד.

המגוון הגדול של ערסלים שישנו מאפשר לכל אחד ואחת לעצב את חצר הבית או המרפסת בהתאם לסוגיות של סגנון, תקציב ונוחות.

בעזרת הסוגים הרבים של הערסלים שקיימים תוכלו לעצב לעצמכם חופשה ציורית וליהנות מזמן איכות כיפי עם בני משפחה או חברים.

ואם אתם תוהים באיזה ערסל עליכם לבחור, ריכזנו לכם כמה וכמה סוגים בשלל עיצובים, סגנונות וצבעים.

ערסל יחיד תלוי

בין אם אלו ערסלים בעבודת יד ובין אם ערסלים בייצור תעשייתי ישנו מגוון גדול של ערסלים תלויים. ישנם דגמים המיועדים לישיבה והם מאוד נוחים, אך יש לקחת בחשבון שהם לא מגיעים עם מתקן ויש לתלות אותם איפשהו. לכן ערסלים מסוג אלו מתאימים רק לחצרות או מרפסות ובהן דקים יציבים או לחלופין, הם מתאימים לתלייה על עצים.

ערסל שכיבה תלוי

ערסל שכיבה תלוי הוא בעצם הערסל הקלאסי. מדובר בדגם ולו חוטים חזקים משני הצדדים ויש לתלות אותו משני הכיוונים. ערסל שכיבה תלוי אידיאלי כאשר רוצים לרבוץ בחוץ, ויש דגמים ממש מרווחים המתאימים לשני אנשים. החיסרון בערסל זה הוא שוב בעובדה שיש לתלות אותו על שני עצים, עמודים יציבים או על מתקן ייעודי.

ערסל לגינה עם מתקן

כדי להימנע מהתלות בעצים או בעמודים הומצאו ערסלי שכיבה עם מתקנים מיוחדים. כך ניתן לפתוח את הערסל בכל מקום ובכל זמן. ערסלים אלו מפנקים ונוחים אך חסרונם בכך שהם עשויים לתפוס המון מקום בחלל ולכן מתאימים בעיקר לחללים גדולים. כמו כן לעומת ערסלי השכיבה התלויים אלו עם המתקן הרבה יותר יקרים ויכולים להגיע לכמה אלפי שקלים.

ערסל ביצה זוגי

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר ערסלים עם שלד בצורת ביצה ובמקום בד השלד עטוף במקרמה. צורת הביצה מאוד נוחה אך חוטי המקרמה עשויים להיות לא נוחים לישיבה ללא כרית. לכן חשוב להקפיד לרפד אותם היטב. כמו כן סגנון המקרמה אינו מתאים לכל אחד, מדובר בעיצוב וינטג' בסגנון בוהמי והוא מתאים לחצרות עם סגנון עיצובי דומה.

ערסל ישיבה עם מתקן

ערסל ישיבה עם מתקן הוא אחד הדגמים היותר משודרגים. הוא משלב בין ערסל לבין כסא נדנדה והוא נוח ומרווח להפליא. הוא אינו תלוי בעמודים או עצים, אפשר פשוט להציב אותו בכל מקום, הן בתוך הבית והן בחוץ. ערסל ישיבה מגיע בעיצוב מאוד מודרני, הוא מאוד מעוצב ומשלב בין חומרי גלם איכותיים כמו ראטן ומתכת. בנוסף, הוא יציב ועמיד ומגיע בשלל צבעים וריפודים.

ערסלים מומלצים לגינה ולחצר | שבירו ריהוט גן

ערסל ישיבה זוגי ומרווח עם מתקן

דגם נוסף של ערסל ישיבה עם מתקן, המתאים לכל סוג של ריהוט גן, הוא הדגם הזוגי. אם עד עכשיו ערסלי ישיבה תלויים היו מיועדים לאדם אחד, ערסל ישיבה זוגי עם מתקן מאפשר לכם ליהנות בשניים מזמן איכות מפנק בחוץ. הוא מתאים לשימושים רבים וגם עיצובו מרווח אך הוא אינו תופס מקום רב חלל. לכן ניתן לשלב אותו בקלות בכל חלל, חזון או סגנון עיצובי. ערסלים אלו כוללים כרית מפנקת והם מאוד מאוד נוחים.

ערסל מון אפור - ריהוט למרפסת
מון – ערסל מעוצב ומפנק.
ערסל ישיבה מפנק לנוחות מירבית.

בשבירו ריהוט גן אנו מזמינים אתכם להגיע לאולם התצוגה הקרוב למקום מגוריכם ולבחור את הערסל המועדף עליכם, מתוך מגוון של ערסלי ישיבה מעוצבים שישדרגו את החצר שלכם.

אולי תאהבו גם

לא הביישן למד: שאלות נפוצות בנושא ריהוט גן
עיצוב הבית בעזרת ריהוט חוץ
רעיונות ריהוט למסעדה בחצר
רעיונות ריהוט למסיבות בחצר
לקראת חג סוכות: המדריך לחגיגה בגינה
ריהוט לכל עונה
סניפים